ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή & Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά!

Πήγαινε κάτω

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή &  Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά! Empty ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή & Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Νοε 11, 2012 2:41 pm

ΠΡΟΣ 1) Δ.Σ. ΔΟΕ ΑΘΗΝΑ 2) ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΚΟΙΝ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

«ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΕ ΠΟΥ ΔΙΕΤΑΞΕ Ο Δ/ΝΤΗΣ Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ


Είμαι μόνιμη συνάδελφος (με χρόνια) και υπηρετώ στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας, Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, για πρώτη χρονιά φέτος ύστερα από τη μετάθεσή μου από το ΠΥΣΠΕ Ευβοίας.

Σκοπός αυτής της επιστολής είναι να διαφωτίσω όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία και να ενημερώσω παράλληλα τα συνδικαλιστικά μου όργανα για τα πραγματικά περιστατικά που έλαβαν χώρα από 18/10 μέχρι και σήμερα στο σχολείο που εργάζομαι.

Στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου που διδάσκω η ομάδα νηπίων στην τάξη μου αποτελείται από 20 παιδιά, τα οποία 12 είναι ελληνικής καταγωγής και τα 8 αλλοδαπά Αλβανικής καταγωγής. Την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για τον εορτασμό της εθνικής μας γιορτής (28ηςΟκτωβρίου). Αρχικά συζητήσαμε τα γεγονότα με τα παιδιά χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό, όπως εικόνες που είχα αναρτήσει στο ταμπλό της τάξης, εικόνες και προβολή βίντεο, power point που τους έδειξα στον υπολογιστή. Μιλήσαμε διεξοδικά για το «ΟΧΙ» και τα γεγονότα του 1940, τον πόλεμο στα βουνά της Πίνδου, τη βοήθεια που προσέφεραν οι γυναίκες της εποχής εκείνης και είδαμε το χάρτη της Ελλάδας. Τα παιδιά σε ελεύθερο σχέδιο ζωγράφισαν τους Έλληνες που είπαν το «ΟΧΙ». Σαν κατασκευές φτιάξαμε ατομικά στεφανάκια από γαλάζιο χαρτόνι, που είχαν επάνω μικρογραφία του ελληνικού χάρτη, την ελληνική σημαία και τα παιδιά έγραψαν το «ΟΧΙ». Επιπλέον, κάναμε μια ομαδική εργασία με τους Έλληνες στρατιώτες που πολεμάνε στα βουνά και τις γυναίκες που μετέφεραν πράγματα. Όλες οι εικαστικές δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν στον σχετικό πίνακα που υπάρχει στην τάξη.

Να προσθέσω ότι στα πλαίσια της γιορτής έδωσα ποιήματα στα νήπια, εθνικού χαρακτήρα στα παιδιά ελληνικής καταγωγής και ποιήματα για την ειρήνη στα παιδιά αλβανικής καταγωγής. Επίσης, μάθαμε τα τραγούδια «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του», «Γαλανόλευκη Σημαία», καθώς και τον Εθνικό Ύμνο. Παράλληλα, το τμήμα μου θα εκπροσωπούσε το νηπιαγωγείο στην κατάθεση στεφάνου την Κυριακή 28 Οκτωβρίου και γιΆ αυτό το λόγο προετοίμασα κάποια παιδιά για το γεγονός αυτό.

Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και περιγράψαμε και τις δύο καταστάσεις. Διαβάσαμε «Το βιβλίο της ειρήνης» και είπαμε τι είναι ειρήνη κι ότι την προτιμάμε από τον πόλεμο επειδή στην ειρήνη είμαστε όλοι φίλοι. Παράλληλα και λόγω της γιορτής της ελληνικής σημαίας είδαμε την σημαία μας στην τάξη, τα χρώματά της, πόσες γραμμές έχει και το σύμβολό της (Σταυρός) και εξήγησα τη σημασία τους. Τα παιδιά μου είπαν για σημαίες που έχουν στο σπίτι τους και τους είπα ότι όποιος θέλει μπορεί να φέρει τη σημαία του να τη δείξει στο σχολείο. Σημαίες έφεραν μόνο δύο παιδιά ελληνικής καταγωγής. Είδαμε λοιπόν σημαίες από όλο τον κόσμο και τις συγκρίναμε, βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και κάναμε ομαδοποιήσεις ανάλογα με το χρώμα ή το σύμβολο που έχουν,ποιες σημαίες έχουν σταυρό κ. ά. Έπειτα αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε και να κατασκευάσουμε σημαίες, και αφού στην ομάδα της τάξης υπάρχουν παιδιά από την Ελλάδα και την Αλβανία, κάποια παιδιά προτίμησαν να φτιάξουν σημαίες και από τις δύο χώρες. Χωρίς βέβαια να υποβαθμίζεται το γεγονός της εθνικής μας γιορτής και φυσικά τονίσαμε ότι εδώ στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε την Ελληνική σημαία, και την αυριανή μέρα γιορτάζει η Ελληνική σημαία και τραγουδήσαμε και το σχετικό τραγούδι.

Στο Νηπιαγωγείο αναρτώνται όλα τα έργα των παιδιών και μάλιστα τοποθετήθηκαν δίπλα στην αλυσίδα της φιλίας που είχαμε φτιάξει το Σεπτέμβριο. Την Πέμπτη που εκθέσαμε τις εργασίες των παιδιών κάποιοι μεμονωμένοι γονείς όταν είδαν τις εργασίες των νηπίων δυστρόπησαν, στη θέα σημαιών άλλων χωρών.Επειδή διαπιστώσαμε ότι θα δημιουργεί πρόβλημα στον εορτασμό της εθνικής επετείου και προκειμένου να εξασφαλισθεί η εθνική ομοψυχία των ελλήνων και η εκδήλωση των φιλειρηνικών αισθημάτων μας απέναντι στους νόμιμους μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και για να μην μεταφερθούν στα νήπια κάποιες εικόνες που δεν συνάδουν με το παιδαγωγικό μας έργο, αποφασίσαμε από κοινού να τις βγάλουμε από το ταμπλώ των εικαστικών.

Στο διάλειμμα ξεκρέμασα όλες τις σημαίες, χωρίς να με δουν τα παιδιά, στα οποία είπα ότι δεν είχαν στερεωθεί καλά κι έπεσαν μόνες τους κι ότι θα τις βάζαμε ξανά μια άλλη στιγμή. Στο σχόλασμα κάλεσα τους Έλληνες γονείς και αναφέρθηκα στο θέμα που προέκυψε και προσπάθησα να εξηγήσω το πλαίσιο στο οποίο έγιναν οι δραστηριότητες κι οι κατασκευές, χωρίς να υπάρξει κάποια διαφωνία από τους γονείς.

Παρόλα αυτά, πληροφορούμε ότι κάποιος«ανώνυμος» δήθεν γονέας και δήθεν δημοτικός σύμβουλος έστειλε επιστολή σε βουλευτή της Χ.Α. (την οποία σας επισυνάπτω) και με καταγγέλλει στην ουσία για «αντιεθνισμό»! Διαστρεβλώνοντας τα πραγματικά γεγονότα (χωρίς να γνωρίζω τους λόγους), τα οποία αδικούν την υπηρεσία και εμένα προσωπικά.

Την επόμενη ημέρα έγινε κανονικά η Εθνική μας γιορτή και τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου παρουσίασαν τα τραγούδια και τα ποιήματα που είχαμε μάθει (υπάρχει καταγραφή βίντεο αποσπασμάτων από την γιορτή). Υπάρχει το πρακτικό του Συλλόγου διδασκόντων, στις 10 Οκτωβρίου, όπου περιέχει το πρόγραμμα και τις παιδαγωγικές αρχές που ακολουθήθηκαν και σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας όσον αφορά την τέλεση της Εθνικής γιορτής.

Την Κυριακή 28 Οκτωβρίου, τα παιδιά του τμήματός μου κατέθεσαν στεφάνι στη μνήμη των ηρώων εκπροσωπώντας το νηπιαγωγείο. Μετά την κατάθεση εκφώνησαν ποιήματα.

Πληροφορούμε, όπως είναι γνωστό πλέον στην εκπαιδευτική κοινότητα, ότι ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από δήθεν γονείς υποκινήθηκε από κάποιους εκτός σχολείου που δεν είχαν καν παιδιά στο Νηπιαγωγείο μας και αναρωτιέμαι πως γνώριζαν το περιεχόμενο της γιορτής και τον τρόπο που δουλεύουμε στο Νηπιαγωγείο.

Την επόμενη μέρα, πληροφορήθηκα ότι ένας εκ των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Ελλομένου έχει κάνει επώνυμη αναφορά στην Α/θμια Εκπαίδευση Ν. Λευκάδας εις βάρος μου σχετικά με τις σημαίες/χειροτεχνίες των παιδιών χωρίς να έχει άμεση εικόνα της γιορτής (αφού δεν παραβρέθηκε), με αστήριχτα πραγματικά δεδομένα ενώ ουδέποτε μου ζήτησε να ενημερωθεί γιΆ αυτά που λέει ότι δήθεν τον ενημέρωσαν, ως όφειλε.

Αμέσως ενημέρωσα τηλεφωνικά τη Σχολική μου Σύμβουλο κα Κοσμετάτου Ελένη στις 30 Οκτωβρίου για να την ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.

Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λευκάδας ήρθε στο σχολείο για να διαπιστώσει τι συμβαίνει και μίλησε με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Επίσης μας ενημέρωσε ότι κάποιος είχε στείλει ανώνυμη επιστολή διαμαρτυρίας προς το βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ Μπαρμπαρούση στην οποία καταγγέλλει -με πολλές ανακρίβειες- τα γεγονότα που προηγήθηκαν. Μας διαβεβαίωσε ότι θα ερευνήσει το πλαίσιο στο οποίο κινηθήκαμε, ερχόμενος σε επικοινωνία με τη Σχολική Σύμβουλο προσχολικής εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων για να μάθει τι ισχύει στο αναλυτικό μας πρόγραμμα.

Την επόμενη ημέρα μας επισκέφθηκε η Σχολική Σύμβουλος στο σχολείο για να διερευνήσει τον τρόπο διδακτικής προσέγγισης που είχα, την μεθοδολογία, τις διαθεματικές δραστηριότητες που είχα αναπτύξει και ποιοι ήταν οι στόχοι μου. Επίσης, ενημερώθηκα ότι διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), αλλά ακόμη δεν μου έχει κοινοποιηθεί το σχετικό έγγραφο.

Επίσης να αναφέρω ότι για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος έλαβα υπόψη μου το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, την μεθοδολογία και τις ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες που ορίζονται στον Οδηγό της Νηπιαγωγού, σύγχρονη βιβλιογραφία, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά για το Νηπιαγωγείο, επιμορφώσεις Σχολικών Συμβούλων και πιο αναλυτικά:

1) ΔΕΠΠΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2002

Βασικές αρχές του ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο Σελ.2 …προκειμένου δε να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο και αποτελεσματικό για όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου θα πρέπει: -να παρέχει ευκαιρίες για τη στήριξη της πολιτισμικής ταυτότητας και της γλώσσας όλων των παιδιών – να βασίζεται στις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες και να συνδέει τη γνώση με την καθημερινή πρακτική στο σχολείο – να δίνει ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύσσουν και να εκφράζουν ιδέες και συναισθήματα με πολλούς τρόπους, όπως με το παιχνίδι, τη ζωγραφική, τη γραφή,…

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση σελ 17-18

Περιεχόμενο/ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες

Παροτρύνονται να αποδέχονται ανθρώπους με διαφορετικές γλωσσικές, πολιτιστικές ή θρησκευτικές καταβολές, να συνεργάζονται και να οικοδομούν δεσμούς φιλίας μαζί τους.

2) άρθρα: α) άρθρο « ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» για σχετικές δραστηριότητες με σημαίες στο περιοδικό ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ της Γεωργίας Μουντζούρη β) άρθρο της Νικολούδη Φυλλιώς από το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ με θέμα «Σημαία» ένα σύμβολο, το οποίο, με αφορμή την Εθνική Επέτειο, μπορούμε να το προσεγγίσουμε Διαθεματικά, τονίζοντας τη διαπολιτισμική του διάσταση.

3) Οδηγός Νηπιαγωγού Α) Στον οδηγό της Νηπιαγωγού κεφάλαιο 13, οι γιορτές στο Νηπιαγωγείο σελ. 363 αναφέρει… όταν στην τάξη υπάρχουν παιδιά από άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα, η γιορτή είναι επιβεβλημένο να παίρνει διαπολιτισμικό χαρακτήρα.

Β) Κεφάλαιο 2, ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ σελ.35-36 … Όταν στην τάξη φοιτούν παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα-φαινόμενο που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα- η εκπ/κός θα πρέπει… να δείχνει σεβασμό στην προσωπικότητα του κάθε παιδιού όταν αναγνωρίζει, αποδέχεται και σέβεται την πολιτισμική του ταυτότητα και τη γλώσσα του…Αυτό σημαίνει ότι του επιτρέπει να τοποθετηθεί απέναντι στους άλλους αναγνωρίζοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές του και ότι του τονώνει το αίσθημα αυτοεκτίμησης και υπερηφάνειας για την προσωπική του ιστορία, γνωρίζοντας ότι η μη αποδοχή της ταυτότητας των παιδιών δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στη μάθηση…σε αυτή την προοπτική, στις περιπτώσεις των παιδιών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την Ελληνική, φροντίζει ώστε η γλώσσα που μιλούν στην οικογένεια τους να ακούγεται και να αναγνωρίζεται μέσα στη τάξη…

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 Η σημασία του σχεδιασμού και της οργάνωσης του μαθησιακού περιβάλλοντος

Σελ 61 ενδεικτική αφίσα που η δασκάλα υποδέχεται στο σχολείο παιδιά που μιλούν διαφορετικές γλώσσες λέγοντας καλημέρα σε όλες τις γλώσσες

4) Ο τρόπος που προσέγγισα το θέμα της εθνικής γιορτής είναι σύμφωνα με τις γνώσεις που αποκόμισα από τις επιμορφώσεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση που πραγματοποίησε η Σχολική Σύμβουλος στον νομό Ευβοίας που υπηρετούσα τα 4 προηγούμενα χρόνια

5) βιβλία σχετικά με δραστηριότητες κατάλληλες για το νηπιαγωγείο που έχω διαβάσει: Α) ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-σχέδια εργασίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο των ΚΑΝΤΖΟΥ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΠΤΥΧΟ Β) Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις – παιδαγωγικά εργαλεία, μετάφραση από Αναστασία Χουντουμάδη και Ευγενία Μόρφη

Επειδή θεωρώ ότι λειτούργησα μέσα στα πλαίσια του αναλυτικού μου προγράμματος, της επιστημονικής ενημέρωσης που έχω μέχρι τώρα ασκώντας το εκπαιδευτικό μου καθήκον με δημοκρατικό και παιδαγωγικό αίσθημα ευθύνης, μένοντας έξω από αυτές τις μεθοδεύσεις και αξίες που θέλουν ορισμένοι να επιβάλλουν στην εκπαίδευση και προκειμένου να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα που μας προσβάλλουν ως εκπαιδευτικούς,

Ζητώ τη συμπαράσταση της ΔΟΕ και της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού μου.


ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ: (1) Ανώνυμη αναφορά στη Χ.Α.

Ασπασία – Μάρθα Καρτέρη

ΠΕ 60 Νηπιαγωγός 1ου Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας


________________________________________________

ΠΗΓΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή &  Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά! Empty Απ: ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή & Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τρι Νοε 13, 2012 12:03 am

ΔΟΕ: Το σχολείο είναι φορέας διακίνησης δημοκρατικών ιδεών και όχι ρατσισμού και ξενοφοβίας


Ημερομηνία: 12/11/2012

Την πρωτοφανή εξωθεσμική παρέμβαση στο περιεχόμενο σχολικής εκδήλωσης για την 28η Οκτωβρίου καταδικάζει με ανακοίνωσή της η ΔΟΕ.

AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., καταγγέλλει την απαράδεκτη παρέμβαση εξωθεσμικών παραγόντων, στη σχολική δραστηριότητα και συγκεκριμένα στις σχολικές γιορτές για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου Λευκάδας.

Στο ελληνικό δημόσιο σχολείο δεν έχουν θέση οι αυτόκλητοι, δήθεν, προστάτες των «ιερών και των οσίων» της πατρίδας. Ο ρόλος του ελεγκτή που επιλέγουν για τον εαυτό τους παραπέμπει σε παρακρατικούς μηχανισμούς βίας άλλων εποχών.

Ο ρατσισμός, η ξενοφοβία και οι αντιδημοκρατικές πρακτικές δεν μπορεί να επιβληθούν με τη βία, τον εκφοβισμό και την τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας.

Το σχολείο είναι φορέας διακίνησης δημοκρατικών ιδεών, συλλογικότητας, σεβασμού της διαφορετικότητας και καλλιέργειας αντιρατσιστικών μηνυμάτων και λογικών.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να σταματήσει άμεσα κάθε διαδικασία που έχει σχέση με τον πειθαρχικό έλεγχο της συναδέλφισσας και να επανέλθει αυτή άμεσα στο σχολείο και τους μαθητές της.

Δηλώνει πως στηρίζει και συμπαραστέκεται στους συναδέλφους που υλοποιούν κάτω από δύσκολες συνθήκες το έργο που τους έχει αναθέσει η ελληνική Πολιτεία.

Καλούμε όλη την κοινωνία, τους φορείς, τα κόμματα να σταθούν δίπλα στο ελληνικό σχολείο και τον εκπαιδευτικό.

Κλιμάκιο του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα μεταβεί άμεσα στη Λευκάδα προκειμένου να δηλώσει την αποφασιστικότητα των εκπαιδευτικών στην υπεράσπιση της ελεύθερης έκφρασης και της δημοκρατίας στο σχολείο.

Ανοιχτό - δημοκρατικό σχολείο για όλα τα παιδιά

Όχι στη βία, το ρατσισμό, την ξενοφοβία

Από τη Δ.Ο.Ε.

__________________________

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΠΟ

http://www.left.gr/article.php?id=12945
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή &  Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά! Empty Απ: ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή & Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τρι Νοε 13, 2012 7:13 pm

www.paremvasis.gr

Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Πρόταση των εκπροσώπων των

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ

Προς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Θέμα: Δίωξη συναδέλφων στο 1ο Ν/Γ και στο Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου Λευκάδας.

Α. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπΆ όψη το υπόμνημα της συναδέλφου νηπιαγωγού από το 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας και την ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Νυδρίου δηλώνει σε κάθε κατεύθυνση ότι το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών δεν εξαρτάται από τη μισαλλοδοξία, τη βία του ρατσισμού και τη ξενοφοβία που επιχειρούν να εγκαταστήσουν στον αξιακό κώδικα της ελληνικής κοινωνίας οι ναζιστικές οργανώσεις.

Β. Η Δ.Ο.Ε. στα 90 χρόνια της ιστορίας της έχει υπερασπίσει το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση ανεξάρτητα από τη φυλή, το φύλο και τη θρησκεία. ΓιΆ αυτό και καταδικάζει την προσπάθεια εισβολής του φυλετισμού και του εθνικισμού στο σχολείο καθώς και την ιδεολογική τρομοκρατία στους εκπαιδευτικούς.

Γ. Η διαταγή Ε.Δ.Ε. από το διευθυντή εκπαίδευσης Π.Ε. Λευκάδας συνδέεται με σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας, είναι απαράδεκτη και πέρα από κάθε διοικητική αρμοδιότητα.

Η Δ.Ο.Ε. μαζί με τους τοπικούς συλλόγους και όλο το εκπαιδευτικό κίνημα δηλώνουμε ότι δεν θα επιτρέψουμε στους εντολοδόχους του μίσους και στους «τιμητές του έθνους» να μολύνουν την εκπαίδευση. ΓιΆ αυτό:

α. Δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας και την συμπαράστασή μας στη συνάδελφο νηπιαγωγό του 1ου Ν/Γ Νυδρίου καθώς και στους συναδέλφους του Δημοτικού Σχολείου Νυδρίου και παρέχουμε την αναγκαία συνδικαλιστική και νομική κάλυψη.

β. Απαιτούμε να σταματήσουν άμεσα οι Ε.Δ.Ε. και κάθε δίωξη. Να επανέλθει άμεσα στη θέση της η συνάδελφος νηπιαγωγός

γ. Η Δ.Ο.Ε. θα υπερασπίσει την παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο και δεν θα επιτρέψει την παρέμβαση εθνικιστικών και φασιστικών στοιχείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

δ. Διαπαραταξιακό κλιμάκιο της Ομοσπονδίας θα μεταβεί στην Λευκάδα για να συμπαρασταθεί στη συνάδελφο και να εξετάσει επιτόπου το θέμα.

Για τις

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Λ. Νικολάρας - Γ. Αναγνωσταράς.

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή &  Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά! Empty Απ: ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή & Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τετ Νοε 14, 2012 9:22 pm

Κλιμάκιο του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αποτελούμενο από τον Πρόεδρο Κομνηνό Μαντά, τον Αντιπρόεδρο Χαράλαμπο Κόκκινο και τα μέλη του Δ.Σ. Λάμπρο Νικολάρα και Θεοδώρα Δριμάλα, υλοποιώντας ομόφωνη απόφαση, μετέβη στη Λευκάδα, με αφορμή τα γεγονότα που είχαν να κάνουν με το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου.

Το κλιμάκιο μαζί με το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Λευκάδας, που είχε προκηρύξει τρίωρη στάση εργασίας, επισκέφθηκε τη Νηπιαγωγό στο σχολείο που είχε μετακινηθεί καθώς και το Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου και ενημερώθηκε από τους εκπαιδευτικούς.

Στη συνέχεια συναντήθηκε με το Διευθυντή Π.Ε. Ν. Λευκάδας από τον οποίο απαίτησε να σταματήσει οποιαδήποτε διοικητική διαδικασία πραγματοποιείται και αφορά το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου και να επιστρέψει άμεσα η Νηπιαγωγός στο σχολείο της και στους μαθητές της.

Ύστερα και από επικοινωνία με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, δηλώθηκε πως καμία κατηγορία δεν εκκρεμεί εις βάρος των συναδέλφων, οι διαδικασίες που έχουν δρομολογηθεί θα λήξουν άμεσα και η Νηπιαγωγός από αύριο επιστρέφει στο σχολείο της.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κάλεσε τους εκπαιδευτικούς του νησιού να αρνηθούν τη συμμετοχή τους σε οποιαδήποτε διοικητική διαδικασία σχετίζεται με το θέμα, εφόσον αυτή συνεχιστεί, παρά τις δεσμεύσεις που δόθηκαν και τους παρέχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη. Ταυτόχρονα δηλώνει κατηγορηματικά ότι θα αποτρέψει στην πράξη οποιαδήποτε διαδικασία κλήσης μαρτύρων ή κλήσης συναδέλφων σε απολογία.

Η απόφαση έγινε δεκτή με ικανοποίηση από το σύνολο των εκπαιδευτικών του νησιού που συμμετείχαν στη στάση εργασίας του Συλλόγου, καθώς και στη συγκέντρωση στα γραφεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας και αποτελεί νίκη του μαζικού κινήματος απέναντι στις αντιδραστικές πρακτικές ακραίων εξωθεσμικών κύκλων που καμιά σχέση δεν έχουν με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Αποτελεί νίκη απέναντι στις δυνάμεις του ρατσισμού, της ξενοφοβίας και της αντίδρασης.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. παρακολουθεί την εξέλιξη του θέματος με την ελπίδα πως δε θα χρειαστεί να παρέμβει ξανά.

Σε κάθε περίπτωση δηλώνει πως θα είναι απέναντι σε οποιαδήποτε διάθεση προσώπων ή ομάδων να δημιουργήσουν προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία για να προωθήσουν δικές τους στοχεύσεις.

Ανοιχτό δημοκρατικό σχολείο

Όχι στο ρατσισμό και την ξενοφοβία

Για το ΔΣ της ΔΟΕ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ - Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


http://pekp.gr/?p=30909
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή &  Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά! Empty Απ: ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ: Η Χρυσή Αυγή & Η επιστολή προς τη ΔΟΕ της Νηπιαγωγού στο Νυδρί που διώκεται πειθαρχικά!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τετ Νοε 14, 2012 10:58 pm

http://pekp.gr/?p=30936

Τι είπε ο υφυπουργός Παιδείας για τα κενά και τη δίωξη της νηπιαγωγού
Δημοσιεύτηκε στις 14 Νοεμβρίου 2012 από admin 0 σχόλιαΣχολιάστε

O Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Θεόδωρος Π. Παπαθεοδώρου έδωσε Συνέντευξη Τύπου, σήμερα Τετάρτη 14-11-2012, συνοδευόμενος από τον Ειδικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Σ. Γκλαβά, σχετικά με τη δημιουργία Παρατηρητηρίου για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Κατά την εισήγησή του ο Υφυπουργός τόνισε ότι η ένταση του φαινομένου της βίας στα σχολεία, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, απαιτεί οργανωμένες πολιτικές, που θα αποτελούν κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
…………………………………………………………………………………………………………….
ΕΡ.: Θα μας δώσετε μία εικόνα για το τι γίνεται σε όλη τη χώρα στα σχολεία;

ΑΠ: Βεβαίως! Ξέρετε ότι οι περιφερειακές Διευθύνσεις – και το ξέρω ότι το ξέρετε γιατί παρακολουθείτε την εκπαιδευτική πραγματικότητα από πολύ κοντά- μας είχανε στείλει έναν αριθμό κενών τόσο στην Γενική Εκπαίδευση όσο και στην Ειδική Αγωγή. Τα κενά αυτά προκύπτουν από δηλώσεις των Διευθυντών.
Μας ενδιέφερε επίσης να υπάρχει και μία ηλεκτρονική αποτύπωση και για να είμαι ξεκάθαρος, γιατί το κάναμε αυτό; Διότι η ηλεκτρονική αποτύπωση έχει να κάνει με τον αριθμό μαθητών σε κάθε σχολείο, με τον αριθμό των καθηγητών που υπηρετούν και με τον αριθμό των Τμημάτων που έχουν δημιουργηθεί. Τα κενά, προκύπτουν απΆ αυτό. Δηλαδή, ανάλογα με τις ανάγκες που έχει κάθε σχολείο, έχουμε και τα αντίστοιχα κενά. Όταν έχουμε πλήρωση των αναγκών δεν έχουμε κενά. Προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε αυτά τα κενά. Πράγματι, δεν υπήρξε η απόλυτη ανταπόκριση από τους καθηγητές και τους υπευθύνους των σχολείων, γι αυτό και είδατε ότι εξέδωσα μία εγκύκλιο η οποία λέει ότι θα πρέπει άμεσα να ανταποκριθούν όλοι έτσι ώστε να καταγραφούν τα κενά. Έχουμε άποψη των κενών, ξέρετε ότι οι πιστώσεις φέτος ήταν περιορισμένες, οι πιστώσεις κάποια στιγμή τελειώνουν, θα πάμε σε αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων έτσι ώστε, όπως είπε και ο Υπουργός στη Βουλή, στη συζήτηση επί του Προϋπολογισμού, τα κενά θα αναπληρωθούν από υπάρχοντες εκπαιδευτικούς οι οποίοι, ενδεχομένως, βρίσκονται σε άλλα έργα, και αυτό θα γίνει άμεσα. Επομένως για τα κενά. Μέχρι και χθες. Υπέγραψα μία καινούρια τοποθέτηση αναπληρωτών. Μετά από την ολοκλήρωση τοποθέτησης αναπληρωτών, και εφόσον υπάρχουν κενά, και υπάρχουν κενά, τα οποία, θα καλυφθούν από το εκπαιδευτικό προσωπικό που βρίσκεται σήμερα τοποθετημένο σε αλλότρια έργα.

ΕΡ: Περιστατικά βίας στα σχολεία και με ερέθισμα το περιστατικό της Λευκάδας γιατί παραπέμφθηκε η συγκεκριμένη Νηπιαγωγός;

ΑΠ: Να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους. Τι εννοώ με αυτό, το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είχε να κάνει με περιστατικό βίας. Βεβαίως όμως, θα σας απαντήσω!

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, αντίπαλος μας δεν είναι η Νηπιαγωγός. Το αν ακολούθησε ή όχι το πρόγραμμα της συγκεκριμένης σχολικής γιορτής αυτό, θα το συζητήσει με τον Περιφερειακό Διευθυντή, και θα βρεθεί η καταλληλότερη λύση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα επΆ αυτού! Επαναλαμβάνω, αντίπαλός μας δεν είναι η Νηπιαγωγός. Αντίπαλός μας παραμένει να είναι η οποιαδήποτε ξενοφοβική ή ρατσιστική δύναμη, αντίπαλός μας είναι η Χρυσή Αυγή, δεν είναι η καθηγήτρια, δεν είναι η Νηπιαγωγός, δεν είναι ο εκπαιδευτικός κόσμος. Και οποιαδήποτε στιγμή –αυτό το είχα πει και στη Βουλή- είμαστε απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια διατάραξης –γιατί περί διαταράξεως πρόκειται- από εξωτερικούς θύλακες αποσταθεροποίησης. Νομίζω ότι είμαι σαφής.
Με είχανε ειδοποιήσει ότι 12 παρά τέταρτο κατεβάζετε τα μολύβια και τα στυλό. Σας ευχαριστώ!
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης